Nova tecnulugia in l'industria fotovoltaica-cellula solare trasparente

E cellule solari trasparenti ùn sò micca un cuncettu novu, ma per via di i prublemi materiali di u stratu di semiconduttori, stu cuncettu hè statu difficiule da traduce in pratica. Tuttavia, recentemente, i scienziati di l'Università Naziunale Incheon in Corea di Sud anu sviluppatu una cellula solare efficiente è trasparente cumbinendu dui materiali semiconduttori putenziali (diossidu di titaniu è ossidu di nichel).

https://www.amsosolar.com/

I pannelli solari trasparenti allarganu assai a gamma d'applicazione di l'energia solare. E cellule solari trasparenti ponu esse aduprate in tuttu, da schermi di telefunini mobili à grattacieli è vitture. A squadra di ricerca hà studiatu u putenziale di l'applicazione di pannelli solari fotovoltaici trasparenti à l'ossidu metallicu (TPV). Inserendu un stratu ultrafinu di siliziu trà dui semiconduttori trasparenti in ossidu metallicu, e cellule solari ponu esse aduprate in condizioni climatiche à bassa luce è ponu aduprà luce à lunghezza d'onda più lunga. In u test, a squadra hà utilizatu un novu tipu di pannellu solare per guidà un mutore di ventilatore, è i risultati sperimentali anu mostratu chì l'elettricità hè stata generata rapidamente, ciò chì hè particularmente utile per e persone per caricare dispositivi in ​​muvimentu. U principale svantaghju di a tecnulugia attuale hè relativamente bassa efficienza, principalmente per via di a natura trasparente di i strati di zincu è ossidu di nichel. I ricercatori pianificanu di migliurà attraversu nanocristalli, semiconduttori sulfidi è altri materiali novi.

https://www.amsosolar.com/

In l'ultimi anni, cume i paesi di u mondu prestanu più attenzione à e questioni climatiche è acceleranu u prucessu di decarbonizzazione, l'industrie di alimentazione solare è esterna sò diventate sempre di più populari. Ci ponu furnisce più elettricità verde è rispettosa di l'ambiente, ma dinò ci danu qualchì riflessione nova nantu à u sviluppu di nova energia. Una volta chì a cellula solare trasparente hè cummercializata, a so gamma d'applicazione serà largamente allargata, micca solu nantu à u tettu, ma ancu in sostituzione di e finestre o di i muri cortina di vetru, sia pratichi sia belli.

https://www.amsosolar.com/96-cells-large-size-mono-black-solar-panels-500w-product/


Tempu di posta: Jan-19-2021