L'ultima tecnulugia OPV (Cellula Solare Organica) creata in cumunu da a squadra di Mr. Liu Feng da l'Università Shanghai Jiaotong è l'Università di Aeronautica è Astronautica di Pechino hè stata aghjurnata à 18,2% è l'efficienza di cunversione à 18,07%, stabilendu un novu record.
E cellule solari organiche sò cellule solari chì a so parte centrale hè cumposta da materiali organici. Aduprà principalmente materia urganica cù pruprietà fotosensibili cum'è materiali semiconduttori, è generà tensione per furmà corrente da l'effettu fotovoltaicu, per uttene l'effettu di a generazione d'energia solare.
Oghje ghjornu, e cellule sulari chì vedemu sò principalmente cellule sulari à basa di siliziu, chì sò abbastanza sfarenti da e cellule solari organiche, ma a storia di e duie hè guasi listessa. A prima cellula sulare à basa di siliziu hè stata fabricata in u 1954. A prima cellula solare organica hè nata in u 1958. Tuttavia, u destinu di e duie hè oppostu. E cellule solarie à basa di siliziu sò attualmente e cellule solari principali, mentre chì e cellule solari organiche sò raramente menzionate, principalmente per via di a bassa efficienza di cunversione.
Fortunatamente, grazia à u rapidu sviluppu di l'industria fotovoltaica di a Cina, in più di l'imprese, ci sò ancu parechje istituzioni di ricerca scientifica chì sviluppanu cellule solari da diverse rotte tecniche, in modu chì e cellule solari organiche anu realizatu un certu sviluppu, è anu ottenutu questu prestazione record . Tuttavia, paragunatu à e prestazioni di e cellule solare à basa di siliziu, e cellule solari organiche anu sempre bisognu di più prugressi.
Tempu di posta: Jan-21-2021