chì sò i cumpunenti in un pannellu solare

Prima di tuttu, fighjemu u schema di cumpunenti di i pannelli solari.

U pianu assai mediu sò e cellule solari, sò a cumpunente chjave è di basa di u pannellu solare. Ci hè parechji tippi di cellule sulari, se discurremu da a perspettiva di e dimensioni, truverete trè dimensioni maiò di cellule sulari in u mercatu attuale: 156.75mm, 158.75mm è 166mm. A dimensione di a cellula solare è u numeru determinanu a dimensione di u pannellu, più grande è più a cellula hè, più grande serà u pannellu. E cellule sò assai magre è facilmente rompibili, questu hè unu di i motivi per i quali assemblemu celle in pannelli, l'altra ragione hè chì ogni cellula pò generà solu mezu volt, ciò chì hè veramente luntanu da ciò chì avemu bisognu di gestisce un apparechju, per uttene più elettricità, filemu e cellule in serie poi assemblemu tutte e stringhe di serie in un pannellu. D'altra parte, ci sò dui tippi di cellule solari di siliziu: monocristalline è policristalline. Generalmente, a gamma di tassi di efficienza per una poli cellula va da 18% à 20%; è e mono cellule vanu da u 20% à u 22%, dunque si pò dì à e mono cellule chì portanu una efficienza superiore à e cellule poli, è u listessu cù i pannelli. Hè ancu evidente chì pagherete di più per una efficienza superiore chì significa chì u pannellu solare mono hè caru ch'è u pannellu solare poli.

U secondu cumpunente hè u film EVA chì hè dolce, trasparente è hà una bona appiccicatura. Prutegge e cellule solari è aumenta a capacità di resistenza à l'acqua è à a corrosione di e cellule. U film EVA qualificatu hè resistente è perfettu per laminà.

L'altru cumpunente impurtante hè u vetru. Paragunatu à u vetru regulare, u vetru solare hè ciò chì chjamemu u vetru temperatu ultra chjaru è pocu ferru. Sembra un pocu biancu, rivestitu à a superficia per aumentà a velocità di trasmissione chì supera u 91%. A caratteristica temperata à pocu ferru aumenta a forza è dunque aumenta a capacità meccanica è di resistenza di i pannelli solari. Di solitu u spissore di u vetru sulare hè di 3,2 mm è 4 mm. A maiò parte di pannelli di dimensione regulare 60 cellule è 72 cellule noi vetru di 3,2 mm, è pannelli di grande dimensione cum'è 96 celle usanu vetru di 4 mm.

I tippi di backsheet ponu esse assai, TPT hè applicatu da a maiò parte di i pruduttori per pannelli solari in silicuu. Di solitu TPT hè biancu per aumentà a velocità di riflessione è riduce leggermente a temperatura, ma oghje ghjornu, parechji clienti preferenu u neru o i culori per uttene un aspettu diversu.

U nome cumpletu per u quadru hè un quadru in lega d'aluminiu anodizatu, u mutivu principale perchè aghjustemu u quadru hè di aumentà a capacità meccanica di u pannellu solare, dunque aiuta per l'installazione è u trasportu. Dopu avè aghjuntu cornice è vetru, u pannellu solare diventa duru è durabile per quasi 25 anni.

what are the components in a solar panel

Infine, ma micca menu impurtante, scatula di junction. I pannelli solari standardizati anu tutti scatula di cunnessione includenu scatula, cavu è connettori. Mentre chì i pannelli solari chjuchi o persunalizati ùn ponu micca include tutti. Alcune persone preferenu clip chì connettori, è alcuni preferenu un cavu più longu o più cortu. A scatula di ghjunzione qualificata deve avè diodi di bypass per prevene u puntu caldu è u cortu circuitu. U nivellu IP mostra nantu à a scatula, per esempiu, IP68, indica chì hà una forte capacità di resistenza à l'acqua è li permette di soffre di piove durevule. 


Tempu di posta: Sep-07-2020