Cosa hè i pannelli solari 9BB

In u mercatu recente, si sente parlà di 5BB, 9BB, cellule solari di tipu M6 166mm, è pannelli solari à mezu tagliu. Pudete esse cunfusu cù tutti questi termini, chì sò? Chì sustenenu? Chì ci sò e differenze trà elli? In questu articulu, spiegheremu brevemente tuttu u cuncettu menzionatu sopra.

Chì sò 5BB è 9BB?

5BB significa 5 bars di bus, queste sò e barre argentate chì sò serigrafia nantu à a superficie frontale di una cellula solare. I bars di l'autobus sò cuncepiti cum'è cunduttore chì raccoglie l'elettricità. U numeru è a larghezza di a barra di bus dipendenu principalmente di a dimensione di a cella è di l'efficienza cuncepita. Date e cundizioni ottimali è dicendu teoricamente, l'aumentu di i bus bars, l'aumentu di l'efficienza. Tuttavia, in applicazioni veri, hè difficiule di truvà un puntu cusì ottimale chì equilibri a larghezza di a barra di autobus è minimizessi l'ombra di u sole. Paragunate cù e cellule 5BB chì anu una dimensione normale 156.75mm o 158.75mm, e cellule 9BB aumentanu in u numeru di e barre è a dimensione di a cellula chì hè 166mm in a maiò parte di i casi, in più, 9BB utilizza una striscia di saldatura circolare per minimizà l'ombra. Cù tutte ste nuove tecniche migliorate, e cellule solari 166mm 9BB aumentanu significativamente e prestazioni di uscita.

Cosa hè i pannelli solari à cellule mezu tagliate?

Se tagliamu una cellula solare di dimensioni cumplette in metà per mezu di una macchina à taglio laser, saldendu tutte e metà di e cellule in serie di corde è cablaggi paralleli duie serie, infine incapsulendu li cum'è un pannellu solare. Restanu u listessu cù a putenza, l'amperu originale di a cellula piena hè divisu da dui, a resistenza elettrica hè a stessa, è a perdita interna hè ridutta à 1/4. Tutti questi fattori contribuiscenu à i miglioramenti di tutta a produzzione.

what is 9BB solar panels

Chì sò i vantaghji di 166mm 9BB è pannelli solari à mezu cellule?
1: A mezza cella migliora tecnicamente a putenza di i pannelli solari versu 5-10w.
2: Cù u miglioramentu di l'efficienza di uscita, l'area di installazione hè diminuita di 3%, è u costu di l'installazione hè diminuitu di 6%.
3: Tecnica di mezza cella minimizeghja i risichi di crepa di e cellule è u dannu di e barre di bus, dunque aumentanu a stabilità è l'affidabilità di u pannellu solare.


Tempu di posta: Sep-07-2020